Jump to content

5,8l, 351 windsor dzinēja pārbūve


EsMāris
 Dalīties

Ieteiktās ziņas

Sveicināti!

Esmu iegādājies 1984. gada, V8, 351 windsor dzinēju, lai ieliktu 67. gada Mustangā. Dzinējs ir ticis izņemts no Ford Econoline un ir labā stāvoklī. Pirms ielikšanas Mustangā, gribēju šim dzinējam mazliet pacelt jaudu, nomainot ieplūdes kolektoru, aizdedzi, karburātoru, sadales vārpstu. Daļu no detaļām jau esmu no ASV saņēmis, bet esmu apstājies pie sadales vārpstas un aizdedzes, jo to piedāvājums ASV tirgū ir ļoti plašs. Šāds projekts man ir pirmais, tāpēc arī pieredze ir gaužām niecīga!

Zinu, ka šo forumu apmeklē zinoši meistari, kuri šādus dzinējus ir būvējuši. Gaidīšu ieteikumus par sadales vārpstām, aizdedzes komplektiem, vai arī citiem risinājumiem, kā pacelt jaudu jau pieminētajam dzinējam!

Paldies, Māris

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Paldies par atbildi!

https://www.summitracing.com, http://www.cjponyparts.com, http://www.jegs.com/, un citas līdzīgas lapas esmu izšķirstījis jau vairākas reizes.

Kā pats minēji, problēma ir tā, ka varianti sadalenei ir vairāki simti. Ar aizdedzi ir mazliet vienkāršāk, bet arī ir stipri jāiedziļinās...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

ar sadaleni jau viss nebeidzas - attiecīgi jāpiemeklē ieplūde, izplūde, karburators....busa motors standartā ir orientēts kā kravu pārvadāšanai un nav pardezēts lieliem apgriezieniem...tam ir garš virzuļu gājiens un tas gausāk uzņem apgriezienus no tukšgaitas, bet tam ir labs griezes moments no pāša sākuma. Ja aizmugurē reduktors ir ar attiecību mazāku par 1:30, tad ies lopā tāpat...busam reduktors ir aptuveni 1:43, tāpēc autmāta kārbai ir overdrive robs, lai pie 100 būtu aptuveni 1800 apgriezieni motoram. 

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  On 6.07.2017. at 17:24, V8 saka:

ar sadaleni jau viss nebeidzas - attiecīgi jāpiemeklē ieplūde, izplūde, karburators....busa motors standartā ir orientēts kā kravu pārvadāšanai un nav pardezēts lieliem apgriezieniem...tam ir garš virzuļu gājiens un tas gausāk uzņem apgriezienus no tukšgaitas, bet tam ir labs griezes moments no pāša sākuma. Ja aizmugurē reduktors ir ar attiecību mazāku par 1:30, tad ies lopā tāpat...busam reduktors ir aptuveni 1:43, tāpēc autmāta kārbai ir overdrive robs, lai pie 100 būtu aptuveni 1800 apgriezieni motoram. 

Izvērst  

Ieplūde, izplūde un karburators jau ir iegādāts.

Palasot ASV forumus var saprast, kā likt Mustangos busa motorus viņiem ir mīļa lieta. Kārba likšu manuālo - T5, no 83. gada Mustanga. 

Kā jau rakstīju, lielākā neskaidrība man šobrīd ir ar sadalenes izvēli. Izvēlotie sadaleni ar augstāku pacēlumu, ir jāmaina arī vārstu atsperes. Tad vēl jautājums - roller vai flat toppet? Un galu galā, kura no visa lielā klāsta būs īstā un pati piemērotākā? :)

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  On 7.07.2017. at 18:06, V8 saka:

saka, ka labāk roller, bet to es nepateikšu...neesmu sevišķi ņēmies ar dziļo motoru pārbūvi. Pameklē pazīsatmu dragreisistu vai drifteri - viņi bieži izmanto GM motorus, bet tas būtību nemaina.

 

Izvērst  

Ok, paldies!

 

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  On 6.07.2017. at 17:24, V8 saka:

ar sadaleni jau viss nebeidzas - attiecīgi jāpiemeklē ieplūde, izplūde, karburators....busa motors standartā ir orientēts kā kravu pārvadāšanai un nav pardezēts lieliem apgriezieniem...tam ir garš virzuļu gājiens un tas gausāk uzņem apgriezienus no tukšgaitas, bet tam ir labs griezes moments no pāša sākuma. Ja aizmugurē reduktors ir ar attiecību mazāku par 1:30, tad ies lopā tāpat...busam reduktors ir aptuveni 1:43, tāpēc autmāta kārbai ir overdrive robs, lai pie 100 būtu aptuveni 1800 apgriezieni motoram. 

Izvērst  

 

Savādi! Šodien izmērīju reduktora attiecību un tā bija 1:14! Googlēju, skatījos netā, bet nekādu info par šāda veida reduktoriem neatradu...

Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

  • Pēc 2 nedēļām...

Pameklē kādu gatavu setapu ar Tevis iegādātajām detaļām un piemeklē sadaleni. Nav nepieciešamības baigi urbties, jo netaisies izcelt maximālo jaudu.

Man ir 351W ar divām turbīnām, bet dzinējs pilnībā standarta. Iet lupatās jau ar mazu spiedienu. Protams, KAUTKAD ielikšu ko izturīgāku iekšās.

Ja kas vairāk interesē vai gribas vienkārši parunāties - 26888101

  • Upvote 1
Saite uz ierakstu
Padalīties citās vietnēs

Pievienoties diskusijai

Varat izveidot ierakstu tagad un reģistrēties vēlāk. Ja Jums ir profils šajā vietnē, piesakieties, lai atstātu ierakstu no sava profila.
Piezīme: Lai ieraksts būtu redzams, tam būs nepieciešams moderātora apstiprinājums.

Viesis
Rakstīt atbildi...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Tavs iepriekš rakstītais teksts ir atjaunots.   Dzēst saturu

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Dalīties

×
×
  • Pievienot...